Rekisteröidy

Sukunimi ei kelpaa!
Sähköpostiosoite on virheellinen!
Sähköpostiosoite vaaditaan!
Tämä sähköpostiosoite on jo rekisteröity!
Salasana vaaditaan!
Syötä kelvollinen salasana!
Salasanassa tulee olla vähintään 6 merkkiä!
Salasanassa tulee olla vähintään 16 merkkiä!
Salasanat eivät ole samoja!
Rekisteröinti edellyttää käyttöehtojen hyväksymistä!
Sähköpostiosoite tai salasana on virheellinen!

Tiedote koskien coronavirusta

Myymälät: Fasetti palvelee Hollolan myymälässä normaalisti. Kiinnitämme tilojen hygieniaan erityistä huomiota ja suosittelemme etäisyyksien pitämistä suositusten mukaisesti. Toivomme että asioit myymälöissä vain jos tunnet olevasi täysin terve. Helsingin myymälä on toistaiseksi auki vain ajanvarauksella.

Asiakkaiden omat kunnostukseen tulevat / kunnostuksesta palautettavat huonekalut ja valaisimet: Noudamme tavanomaiseen tapaan kunnostukseen asiakkaiden omia huonekaluja ja valaisimia, sekä palautamme valmiiksi kunnostetut takaisin. Noudatamme varovaisuutta ja turvaetäisyyttä. Peruthan pian sovitun noutoajan, jos sairastut.

Verkkokauppa: Verkkokaupasta tehdyt tilaukset lähtevät meiltä normaalisti. Varastossa olevat tavarat noin 1-7 työpäivän kuluessa Postilla tai Fasetin omalla autolla.

Asiakaspalvelu: Palvelemme asiakkaitamme paikan päällä Hollolan myymälässä, puhelimitse ja sähköpostitse. Teemme parhaamme sisustusasioidesi ratkaisemiseksi!

Kiitos kun asioit suomalaisessa perheyrityksessä.